Bezoek!

Na 4 maanden in Amerika wordt het gemis naar Nederland en alle mensen daar natuurlijk steeds groter. Daarom ben ik nu natuurlijk heel erg blij dat Wout en Wilma er zijn! Verder komt over 10 dagen Noëlle en een maand daarna komen René en Lida.

Wout en Wilma zijn nu 3 dagen in Phoenix en blijven nog tot woensdag. Voor ze bij mij kwamen zijn ze eerst door het zuidwesten van Amerika getrokken met een caravan.

Natuurlijk heb ik ze mijn school laten zien en we zijn ook nog met een paar van mijn huisgenoten de schietbaan op geweest. Hieronder 3 foto’s van de tijd hier en ook een paar foto’s van de rondreis.























2 opmerkingen:

  1. Hallo Niels.
    Ik zag dat Wilma en wout bij je op bezoek zijn,
    dat is heel erg leuk.
    Ze hebben al een mooie rondreis gemaakt, dus ze heben al heel veel gezien.
    En er komt nog meer bezoek zoals ik zat te lezen.Dat is heel erg fijn voor je natuurlijk.
    Maar er zijn al 4 maanden voorbij,het gaat toch wel snel.
    Gaat het met de Diamond 40 ook goed,maar daar ben ik niet zo bang voor.
    Niels hier is ook alles goed,en doe Wilma en Wout de groeten van ons, en ik mail je weer zo een keer.
    Groeten uit Wamel van Toos en Rien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Niels.
    Hoe gaat het ermee? Gaat de opleiding nog volgens planning? Ik zag in de krant van zaterdag, een stukje staan, over vliegtuigspotters.Dat is best mooi om even naar gaan zitten te kijken. Jij hebt dat misschien al wel eens gedaan.Je kunt het zien op,www.flightradar24.com
    Je bent nu ongeveer een half jaar in opleiding,dus je hebt al heel veel geleerd.
    Niels hier in Wamel is ook alles goed.
    Rene en Theo zijn even minder in stemming, maar dat heeft te maken met Voetbal uit Amsterdam.
    Je begrijpt natuurlijk wel wat ik hiermee bedoel.Dit hadden die twee jongens natuurlijk niet verwacht,dat het nog zo zou aflopen.
    Ik mail wel weer een keer, en de groeten van Toos en Rien.

    BeantwoordenVerwijderen